first day of my life

mamma mu

Kategori:

haha när jag kom hem förrut satt ett tidningsutklipp på kylskåpet på mammas invigning av nya dialysavdelningen. Gulligt tycker jag att hon är så stolt över sitt arbete fast sektionsledare låter lite töntigt tycker jag =). Imorgon ska jag gå upp dit och kolla deras nya place, säkert jättefint. Tyckte hon var så söt på kortet, precis kommit hem från Italien då så hon var lite brun och fräsh.



Pappa lagade makaroner och stuvad spenat och grillad file. Verkligen hur gott som helst :) Tacka gud för pappas matlagning, kommer bli tjockis om man ska äta såhär mycket varje dag, haha.

Nu ska jag kolla på Zlatanintervjun på 3an, sen Kod Mercury, hoppas den är bra.

Kommentarer

  • Tompa säger:

    woouw vilken läckerbit! somrig och skitsnygg!

    2008-06-01 | 23:34:51

Kommentera inlägget här: