first day of my life

lördag 7/6

Kategori:

Pappa ringde precis och väckte oss så nu är vi uppe :) -gäsp-. Vi låg och tittade på Heartbreak Kid inatt tills vi somnade. Såg den för länge sen, men den är faktiskt riktigt rolig. Ska se slutet ikväll eller nåt. Sovit hos tompa inatt, mysigt, hans säng är dock hård som sten så man har lite värk i musklerna idag.

Mamma & pappa ska ha kalas ute i stugan med massa folk i eftermiddag/kväll så jag ska försöka hålla mig borta, haha. Brukar gå rätt vilt till på dem där festerna.. Roligt. Tror det kan bli fest för oss också faktiskt, vi får väl se vad som händer, blir nog en sväng till systemet innan varamon nu iallafall, det är ju tjejvättern idag så lite fler själar bor nog i Motala under den här helgen, så blir nog bra drag förhoppningsvis.. 

Det blåser lite ute men det gör inte så mycket, inte ett moln på himlen idag heller.. Börjar vänja sig vid det här nu, hur underbart som helst :) Får bli varamon en sväng, såklart.. Vad kan man annars göra på dagarna??

GODMORGON!

[jag saknar mitt halmstad och mina vänner. Det är tråkigt att inte få tillbringa hela sommaren nära er  ♥...]

Kommentarer


Kommentera inlägget här: