first day of my life

kvällskvist

Kategori:

Taggtråd ligger jämte mig och sover, som vanligt. Hon är sjukt gosig :). Idag har det faktiskt regnat lite, kors i taket, fast det slutade efter ca 2 minuter så det gör nog inte så mycket nytta för gräset.. Det är så torrt och dammig överallt.

Har laddat ner 27 dresses som jag ska se nu, såg den för länge sen men ska se om den igen, i brist på annan underhållning.. Är så sjukt trött och seg om dagarna just nu. Imorgon ska jag nog gå en liten runda på stan och roa mig lite grann :).

Tompa ringde och berättade att han ska jobba på Love&Peacefestivalen den 25e.. Snyft, han ska vara borta i 5 dagar då.. Hur ska jag klara mig så länge månne?? Får nog passa på att ta en tripp till Halmstad eller något då så jag inte känner mig så ensam.. Det ger ju bra pengar så klart han ska åka men ändå... Haha, så patetisk jag låter, men det är ju inte lätt när man är så van att ha honom så himla nära jämt. Bäst för honom att han tar pengarna och betalar hyran med sen ;) haha.

Nu ska jag krypa under täcket och sätta på fimen, klockan blir ju så mycket jämt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: