first day of my life

hej huvudvärk

Kategori:

Oj det var inte ett dugg kul att vakna i morse.. Fy fan, sovit skitdåligt och inte så länge vilket ledde till att huvudet sprängde och illamåendet var nära, tompas mamma lagade pannkakor som hjälpte lite grann iallafall, haha..

Hade iallafall en jätterolig kväll igår och pratade med massa gamla vänner, både på förfesten och inne på harrys :) Drack en hel del så den där promenaden hem kl 4 på natten efter falafel på drottningkebab var nog behövlig, gick över bondebacka och kyrkogården, tur solen hade börjat gå upp så det inte var mörkt, var faktiskt till och med lite mysigt :). Harrys förvånade igår och vi stod i kö över en halvtimme innan vi ens kom in. Bådade gott och det var faktiskt riktigt roligt att vara där :) Får bli snart igen hoppas jag. Har beställt en klänning som är helt underbar så den ska jag ha på mig då, som en sommardröm. Ville ha den på midsommar men den hinner nog inte komma till dess, man kan ju alltid hålla tummarna.

Idag har jag bara varit hur seg som helst. Tog Landola ut på en skogstur, ungefär det jag orkat göra idag. Beställde thaimat som jag tryckt i mig nu som en tjockis, får ta tag i det imorgon, haha. Det är ju inte så att man behöver visa sig i bikini nu iallafall, ska visst vara sånt här trist väder nästa vecka oxå. Vi får väl hålla tummarna att smhi har fel, det har ju hänt förut :).

I veckan blir det nog en tripp till Linköping och så ska jag hjälpa mamma med lite saker här hemma såklart.. På torsdag drar vi ju till Halmstad så de här dagarna kommer nog att gå fort. Det lutar åt Bolmens heldag på midsommarafton, [Emelie, du är på va???] För övrigt är det två år sen som tompa och jag pussade varandra för första gången då, romantiskt :) Om vi gifter oss någon dag vill jag nog gifta mig på midsommarafton, det blir ju lite symboliskt och fint, haha!.

Neeh nu ska jag se på tv, Prinsessans Dagbok 2 börjar om en stund, ska tvätta av mig och ta på pyjamas och krypa ner under täcket och bara njuta av att få sova massa hur länge jag vill imorgon !

Kommentarer

  • emelie säger:

    njae, jag vet inte riktigt. vi tänkte nog göra nåonting alla tjejer. anna kommer också. lir det regn lockar bolmens inte så mycket. men ska du sova hos mej ska u bannemej umgås lite me oss också! :)

    2008-06-15 | 23:58:45
    Bloggadress: http://laady.blogg.se/

Kommentera inlägget här: