first day of my life

godmorgon idag,

Kategori:

Så var man uppe och har både ätit frukost och borstat tänderna.. Ahh jag älskar den där tungskrapan, den har gett min tunga ett nytt liv :). Håller på att försöka fixa och ansluta vårt trådlösa till min bärbara men det fungerar inte, har ju bredbandsbolaget hemma i Halmstad så något vaijsing med IP-adressen har det blivit..Störande, och eftersom jag är minst teknisk på den här planeten så pillar jag bara och förstör ännu mer antagligen :)

Igår var vi som sagt på Hugo och åt lite och snackade ihop oss om senaste månaderna som vi missat med varandra.. Angelica såg ut som vanligt och jobbar visst i Stockholms Skärgård nu hela sommaren, glassigt värre :) Gick upp till Mli en sväng efter för att spana in lägenheten och hennes hundar, hur fina och vilda som helst, haha. Jag vill oxå ha en hund.. Bara lite för mycket ansvar för att jag skulle kunna hinna med det, men oj vad mysigt det vore.. Det får bli en till kattkompis till Taggtråd i höst istället, lite mer lättskött :)

Ikväll ska vi in till Linköping tjejgänget (och tompa) för att se Sex and the City-filmen, Hurra :)!!! Har inte sett en dålig recension någonstans så hoppas den är hur bra som helst, det är den nog!

Nu ska jag till stallet och fixa och sen läsa i min bok, vädret är detsamma.. m o l n.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: