first day of my life

fotboll minsann

Kategori:

Sverige - Grekland.. Såklart! Sitter och kollar runt lite på internet när det är paus.. Men nu börjar det igen så likabra att jag stänger igen här. Tompa, mamma och pappa är såklart oxå här. Det är mysigt :) Imorgon ska jag eventuellt ta med tompa till Linköping för jag är så sjukt sugen på Chailatte och vi har ju inget espresso house här i Motala, och inget fik som har det heller som jag vet om..  Så då får det bli en liten roadtrip till vår fina grannstad.

Jobbet har fortfarande inte hört av sig fast jag mejlat 2 gånger.. Dåligt tycker jag när man blir lovad jobb. Men vi får väl se vad som händer, håller fortfarande tummarna!

Köpte ju en gramantygel till Landola idag att ha när jag rider ut eftersom hon är så rädd av sig. Testade den på plan idag och det kändes faktiskt bra. Absolut ingenting man ska använda jämt men lite då och då när jag vill att hon ska slappna av lite extra och lyssna på mig. Red över 1 timme idag, roligt, älskar att rida henne :)

Seg match, idiotgreker som bara står och passar till sig själva hela tiden.. Puckon, vill de inte ens försöka göra mål eller?? Sverige är duktiga och försöker iallafall.. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: