first day of my life

feeest

Kategori:

Kommit hem efter en kväll på harrys.. Hängde till slut med Rickard och hans kompisar in efter lite tjat. Vi satt här i ett antal timmar innan vi orkade dra oss inåt.. Jag älskar Rickards vänner, så öppna och ärliga och underbara mot varandra.. Tyvärr gillar jag harrys, man pratar med folk man knappt träffar längre och man dansar med bekanta.. Allt är bara så underbart :) Harrys kommer altid ha sin charm i mina ögon, kanske för jag slipper gå dit varje helg varje månad hela året.. Jag älskar att träffa alla människor som på sina egna sätt haft en del i mitt liv.

Nu äter jag pasta och ärtor/morötter. Sa precis godnatt till Tompa i telefonen. Han kommer imorgon eftermiddag och jag saknar honom så mycket att tårarna nästan rinner.. Usch jag vill aldrig vara ifrån honom, han är det bästa som finns :).

Martina skrev precis ett sms, jag saknar henne oändligt och jag får ont i hjärtat... Vill bara att hon ska komma hem och vara här, så roligt vi haft tillsammans de senaste åren... De bästa vännerna har vi varit och det känns tomt utan henne här... Som om någon alltid fattas om ni förstår...

Kommentarer

  • Linn säger:

    haha men gumman då.. det är väl bara skönt att vara utan pojken lite :P

    2008-06-29 | 11:54:04
    Bloggadress: http://lynne.blogg.se/

Kommentera inlägget här: