first day of my life

en dröm

Kategori:

Ahh jag har ju beställt en underbar klänning som jag väntar på.. Nu fick jag leveransbesked att den är påväg.. Vågar dock inte hoppas för mycket på att den hinner komma innan torsdag kväll så jag kan ha den på midsommar, men man kan ju hålla tummarna iallafall. Vore helt fantastiskt :).. Är lite orolig för storleken bara, tog en S och det stod att den var lite liten i storlekarna men vill ju att den ska sitta tajt, hoppas det blir bra :) Det är lite nackdelen med internetshopping, ibland blir det totalfel. Bara på h&m man har full koll på sina storlekar, haha.

låt mig vara en prinsessa på midsommar nu då posten,

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hej!

    jag har 2 tävlingar på min blogg.

    hoppas du vill delta

    om du inte redan gör de

    kram emma



    www.enlitentax.blogg.se

    2008-06-17 | 23:45:26
  • Anonym säger:

    vi på posten hälsar: Vi ska göra vårt bästa ;p

    2008-06-18 | 19:55:10
    Bloggadress: http://sabinacadbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: