first day of my life

dagen.

Kategori:

Ahh nu är allt mitt hår blont och fint igen, skulle göra lite ljusbruna slingor i men hon tyckte det var onödigt eftersom de ändå kommer att ljusas upp av solen bara på några dagar. Men håret blev jättebra och fick bort de slitna topparna, skööönt. Nu kan man gå utan att skämmas igen, haha :)

Åkte ner till Varamon efter frisören efter att ha hämtat upp tompa hemma hos sig. Låg där till 3, åkte till Landola och släppte ut dem och sen drog jag hem och la mig på altanen i mammas nyinköpta solstolar och njöt, låg inte så länge för började brännas rätt bra och med min svennehud är det inte ett bra tecken, mer röd än brun :).

Sitter under parasollet nu och har det hur gött som helst, lite bränd i ansiktet bara, ajaj. Pappa ska grilla åt oss ikväll så tompa kommer hit om en stund, jag måste bara till stallet och rida min prinsessa först. Hoppas det inte är allt för varmt. Var där på morgonen och mockade så kan ägna mig bara åt henne ikväll :) Sen blir det en eventuell tripp till hugo och onsdagsklubben, får se vilka som hänger på i så fall.

Här sitter jag och njuter järnet :) [haha solen lyser på så mkt att det knappt syns ngt dock]

Kommentarer


Kommentera inlägget här: