first day of my life

cpväder

Kategori:

Suck regn och åska.. Hur tråkigt kan det bli.. Jag börjar bli orolig över att sommaren är över redan, det var exakt såhär förra året oxå.. Men man ska väl inte deppa ihop totalt riktigt än, än finns det hopp.

Vaknade idag av en Frida som stod och knackade på fönstret.. Galet rädd blev jag, hänger ju inte allt för mycket folk här ute på landet om dagarna, så vaknade till rätt fort :) Jag bjöd på morgonkaffe och så satt vi och pratade en stund, haha, hon är rolig :) Får nog ta och överraska henne någon morgon kl 10 när man som bäst ligger och sover :).

Ringde och väckte tompa och vid halv 12 drog vi först upp till mamma för att byta bil och sen tog vi en tripp in till Linköping och fönstershoppade lite :) Ångrar nu att jag inte köpte en t-shirt jag såg på Monki, het som fasen, får nog kanske ta en sväng in på onsdag oxå, vi får se.. Vi åt på Steve's en god GI-paj med broccoli [vad betyder GI?] och så gick vi förbi espresso house och tog en chailatte to go. Fick hem ett paket idag med det oxå så jag försöka mig på det ikväll efter stallet. Är egentligen hästledig idag men har kvällen så ska dit och ge hästarna lite mat om en stund. Sen ska jag se en film som jag somnade till igår, galet trött !

För övrigt är min kamera inlämnad för den var trasig.. Därför det inte kommer upp några bilder, ni får hålla er en vecka till eller så.. Tråkigt över midsommar och allt, men får hoppas några andra sköter korttagandet då :)

Nu ska jag pussas med taggtråd lite,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: