first day of my life

biltvätt

Kategori:

Tompa kom och hämtade mamma & pappas bil förut idag som han skulle låna för att köra Robin och kompis till hultfred. Så det var bara att hoppa ur sängen då :). Mamma vaknade samtidigt så vi tog på oss och borstade tänderna och drog mot Axen's lanthandel för att handla lite småsaker.. Blev rätt mycket tillslut, hittade ett chaite på lösvikt som jag testade, dock inte riktigt samma smak som det brukar.. Men gott iallafall.

Nu har jag precis tvättat mormors/min bil för hand med tvättsvamp och yes, den var galet skitig innan. Kommer pappa bli glad att han slipper göra det. Var faktiskt riktigt roligt till och med, blev lite skillnad sen innan. Får nog vara bättre på att tvätta stackars bilen eftersom jag mest använder den och åker till och från stallet = dammiga grusvägar.

Ikväll ska jag nog iväg på filmmys tror jag med tjejerna ♥.

Nu ska jag hjälpa en fluga ut i naturen igen,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: