first day of my life

bad och film

Kategori:

Nu har jag precis klivit upp ur badet och blivit lite fräshare.. Orkade dock inte tvätta håret så det får bli imorgon eller nåt :). Taggtråd har varit ute i regnet så hon ligger här jämte mig i sängen och tvättar sig galet, haha, klant.. Ska bara lalla runt på internet ett tag nu, uppdatera mig i bloggvärlden efter ett par dagars uppehåll och sen ska jag nog se en film och somna.. Funderar på att äta lite godis men vi har inget här och jag orkar absolut inte dra in till stan så det får nog bli två knäckemackor med makrill lite senare sen, nattamaten :)

Ohh nu vill jag ha tillbaka min kamera.. Tagit över 3 veckor nu, snyft, jag vill ju kunna ta massa kort och visa för er.. Jag kände mig så fin på midsommarafton och så har jag inte en enda bild som kan bevisa det.. Hade iallafall vita chinos, blåvitrandig skjorta, min nya blommiga skarf och mina rosa kilklackskor från h&m.. Jättefint och somrigt :). Fick faktiskt en del komplimanger oxå så får nog ha det någon mer gång i sommar, om solen behagar att komma tillbaka snart för nu börjar jag bli trött på det här... Ge oss lite värme iallafall så man slipper gå i kofta.. Köpte för övrigt en jättefin marinblå kofta på bikbok i fredags på rean.. 124:-, heeelt klart värt det :).

 .... nu ska jag nog poppa popcorn..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: