first day of my life

Back to you

Kategori:

Lyssnar på EmeliesJohn Mayer klipp med Back to you samtidigt som jag skriver det här :) Sååå grym. Hon ska till London imorgon och se honom tillsammans med sin bror, sååå lyckliga henne, om jag hade kunnat hade jag följt med henne, men neej, det blev strul.. Ikväll har jag haft det underbart. När jag kom tillbaka från stallet så var Rickard, Mårten och Mats här så vi pratat, drack vin/öl och åt goood mat som mamma och pappa lagat. Sen kom David som för övrigt lever i Thailand och äger snart 3 båtar som han åker runt med i hela Indonesion med tusister på om någon är sugen. Har knappt träffat någon av dem på flera månader så var jätteroligt. De är så fina vänner fast de alla lever så olika liv och jag älskar att de har en stark samhörighet kvar som de nog alltid kommer ha.

Jag måste nog ha en av de coolaste mammorna ever. Hela gänget här ute är inga guldgossar på långa vägar och både jag och mamma fick reda på en hel del om olika droger och liknande under kvällens gång då vi var nyfikna och frågade en massa och det bästa med mamma är att hon inte förbjudet, utan hon är istället nyfiken och självklart jävligt frågande över varför man ska använda droger och liknanade, men samtidigt öppen för andras tyckande. Jag själv tycker droger är fruktansvärt otäckt och jag skulle aldrig låta mig själv bli så okontrollbar som man ofta bli, jag är för mycket kontrollfreak för det... Jag var ihop med en kille innan tompa som hållt på med droger och som hade kompisar som gjorde det och jag kunde inte riktigt acceptera det eftersom jag var rädd för det och vad det gör människor, kanske var det en anledning varför jag aldrig riktigt kunde förstå mig på honom ?... Alla fungerar vi olika bra med olika människor, kanske är det ofta så att leka barn leka bäst?..

Nu ska jag sooova och imorgon vill jag gå ut, sååå sugen. Får se om jag hänger på Rickard och dem, blir nog roligt iallafall :) Jossan snacka om festivalen, vi får se vad som händer.

Jag är så lycklig, jag har den bästa familjen och jag känner mig och lyckligt lottad!! Älskar er!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hejsan! Håller på att planera inför en thailand resa nu under november så blev naturligtvis nyfiken på Davids båtar. Vad är det för turer han gör och vad kostar det ca? Har han någon hemsida?

    kraam!

    2008-06-28 | 12:13:57
    Bloggadress: http://sabinacadbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: