first day of my life

vänner,

Kategori: livet

image389Jag, Camilla och Emelie träffades igårkväll hemma hos em för att äta lite pastasallad med lax och dricka lite vin. Maten var helt fantastiskt god och vinet slank ner rätt bra. Rätt som det var hade det gått 5 timmar och det kändes som vi suttit och pratat i 1 timme eller något då. Tiden står stilla när jag umgås med de där tjejerna, vi har alltid så sjukt mycket att prata om :). Roligt.

Skulle förövrigt cyklat dit igår, gick ner till förrådet och hämtade upp cykeln och när jag kom ut insåg jag att hela Halmstad var som en stor isbana, det underkylda regnet hade lagt sig på vägen och bildat is. Intressant fenomen :). Nu har det värsta försvunnit, men hoppas inte det var några äldre människor ute i det där vädret igår, otäckt som fasen även för mig som har koll på mina ben =).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: