first day of my life

trött i huvudet.

Kategori: livet

Fan suttit vid datorn hela kvällen nu, vi har fått "the virus"... Lagt över alla viktiga bilder och musik i den andra hårddisken så det inte försvinner. Men det går inte så bra för mig ändå :). Packat och varit i stallet ungefär 5 timmar, och ätit mat med mamma och tillslut försvann tiden..
Känner mig dum nu mot vännerna, jag borde tagit mig tid, men när mamma & pappa tjatar kan jag inte säga nej... fan. Kanske ska jag ha det som ett nyårslöfte, ta mig mer tid till de som betyder någonting. Så får det bli!

Inte träffat Tompa på hela dagen, han har varit hos Brage och haft sista dag där ute med killarna, jag unnar honom det, han är en såndär som kan skita i allt annat och bara umgås.. Jag har för mycket i huvudet (eller kanske för lite) för att inte tänka på en massa annat..

måste fortsätta mission: rädda datorn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: