first day of my life

the last day,

Kategori: livet

Det vankas mot sitt slut, tiden i Motala. Det har varit otroligt mysigt, slappt och helt fantastiskt segt, på ett sånt där underbart sätt. Jag har inte gått upp tidigare än 11 en enda dag vad jag minns, och dagarna har spenderats i stallet, med vänner, hemma i soffan eller hos Tompa. Det har varit 2½ härliga veckor. Men nu är jag redo, redo att ta tag i de 4 böckerna som jag borde läst vid det här laget, men som jag brukar säga, det löser sig alltid. Bara jag har mina 3 bundsförvanter runt mig på studentbibblan så kommer allt gå bra. Tentan ska vara inlämnad den 18e.. Det är ju en evighet dit. Inga problem!

Har ångest över att lämna Landola♥, såklart, men vi får åka hem ofta. Och jag ska fortsätta leta stall i Halmstad, jag kommer nog hitta någonting om jag letar riktigt ordentligt.

Dags att packa ihop, och sno med lite av martinas kläder i smyg =P. Ska bli skönt att komma hem till blåshalmstad, hem till vår lägenhet och tillbaka i malcussalen. Jag har saknat det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: