first day of my life

söndagsdag,

Kategori: livet

Det är konstigt hur mycket man kan sova.. Vaknade vid 12 idag, igen, och nu får det fan vara nog. Nu ska jag gå upp senast 10 varje dag, annars kommer ju hela livet rulla förbi medan jag ligger i sängen och drömmer. Har iallafall hunnit ta en promenad, gå och sola, äta frukost och läsa några sidor i kurslitteraturen. Ska sätta mig och se en dokumentär strax som vi skulle ha sett på skolan, men då hade jag dragit hem till motala.

Hur ser min blogg ut förresten för er, är mitt namn och vägen är målet, livet är nu långt bort åt vänster eller ser det bra ut, jag ser olika beroende på om jag är på min laptop eller på tompas stora dator.. hmm måste nog fixa det där, vet bara inte vad jag ändrat från början :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: