first day of my life

skitiga händer.

Kategori: livet

Insåg precis hur skitiga mina händer är :). Har varit i stallet och ridit i leran och det resulterade i bruna och luktande händer, men det gör ju ingenting, jag älskar att vara smutsig. Har sagt hej då till Landola nu, ser henne ju på söndag men sen tar det nog några veckor.
   Packar och har mig, försöker få ner så mycket som möjligt i en lite för liten väska :). Men man är ju inte mer än tjej. Mycket som ska med upp, tjocka tröjor och underställ och skidställ och skor och mössa, vantar, halsduk, hårtork, smink och så vidare... Men det ska nog gå.

Ska hoppa i badet nu och sen göra mig fin tills tompa kommer, han var i Jönköping nu visst :). Ska ringa och fråga om vi ska äta hugos ikväll kanske, vore mysigt. Var och köpte lite nya strumpbyxor och klänningar idag som jag tänkte att jag kunde inviga :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: