first day of my life

sjukt trött.

Kategori: livet

Fy fan vad jag sovit idag :). Var tack och lov i stallet i några timmar annars hade jag nog sovit bort hela den här dagen. Jag är fan dålig på att festa till sent på nätterna och sen palla vara uppe dagen efter :D. Men det gör ju ingenting, vi har ju en massa dagar kvar, så vad gör det att jag sover igenom en... Inte mycket alls.

Blev för övrigt bjuden på skitrip av tompa och hans familj när hans pappa fyller 50 år i början av februari. Destination Lindwallen. Kan nog bli jättemysigt, inte för jag är någon extrem skidmänniska, men tycker det är jätteroligt. Och jag har ju inte varit iväg med Tompas familj någongång så det blir skoj :).

För övrigt älskar jag att det snöat i ett dygn nu, det är underbart mysigt. Jag älskar snön.

Glider tillbaka till Halmstad på fredag tror jag, tillbaka till lägenhet och vänner, och skola... Jag ser fram emot det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: