first day of my life

ny delkurs.

Kategori: livet

Så nu börjar det. Helvetesåret :). Matte och Noämnen all day long. Men vet ni vad, jag ser fram emot det efter dagens introduktion. Det kommer bli jobbigt och svårt, men jag tror jag kommer lära mig massor och bli tusen gånger bättre på matte än vad jag är nu.

Var en seeg dag igår, pluggande lite smått, tittade på gossip girls och tog det väldigt lugnt. Vi var ute och gick en stund på kvällen och så kollade vi på ett nytt Heroesavsnitt.. Mycket serier att följa just nu, ganska skönt, går ju så himla mycket dåligt på tv just nu så.. Men imorgon börjar Carolina Gynnings nya serie, ska bli sjukt kul. Hon är så grym, jag älskar henne. Och det gör det ju inte värre att hon är sjukt snygg oxå :).

Martina kommer på onsdag så då blir det fest såfort hon kommer, tror vi ska festa med tompas klass då lärarfolket inte var sugna, men det blir roligt det oxå. Sen ska vi nog gå på någon bio och sådär på torsdagen. Jag och Tompa firar ju 1 år på fredag så hon får väl vara med och fira oss då eller nåt =). Ska bli toppen att hon kommer ♥.

Nu ska jag fortsätta med min samtalsanalys och så ska vi äta mat.

have a good one,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: