first day of my life

new day,

Kategori: livet

Så har första dagen på den här terminen haft sin början och slut. Känns helt okej, men har fortfarande ångest över det som ska göras innan 18 januari.. Hemtentahelvete.. Men det kommer nog lösa sig när man väl kommit in i det och börjat skriva så smått. Tänkte ta med datorn till skolan imorgon och skriva ner några rader iallafall, så man känner att man kommer någonstans. Nu har jag bara en massa tankar i huvudet som jag inte riktigt vet hur jag ska få ner på pappret, men det ordnar nog till sig.

Fick för övrigt VG på min senaste salstenta. Sjukt nöjd! Känns skönt, även om det där vg:t inte syns sen så får man en gnutta mer motivation att fortsätta och göra sitt bästa. Är iallafall skönt att ha det överstökat och att inte ha några tentor som man har liggandes bakom sig hela tiden.

När jag började skolan hade jag ingen aning om att jag faktiskt var ett sånt "plugghuvud" som jag faktiskt är :). Och jag är väldigt stolt över mig själv att jag klarat av allt jag tagit mig an, och att jag bevisat för mig själv och för mina föräldrar att jag är bra på mitt eget sätt, även om Martina o Rickard är tusen gånger smartare än mig, men kanske på ett annat sätt..

nu börjar jag svamla.. haha. bäst jag tar tag i hiphop-boken, skitintressant bok om förortslivet som invandrare i Angered, Göteborg.

Kommentarer

  • martina säger:

    Du är smart, det har vi alltid sagt =)!
    Keep up the good work!
    Saknar dig här hemma, fast jag kommer ju ner snart o hälsar på.
    Puss

    2008-01-08 | 12:05:56

Kommentera inlägget här: