first day of my life

mot landola

Kategori: livet

Drar hem på torsdag samtidigt som Martina drar till London en vecka, så då får jag ta hand om Landola. Har som tur är knappt någon skola under nästa vecka för vår lärare är borta så det var jävligt bra tajming :). Då ska jag hem och rida och mysa och bara ta det hur lugnt som helst. i en hel vecka!! Ska bara få med mig tompa oxå, har är lite tvek =/. Klarar mig ju inte utan honom i en vecka, det är ju katastrof!
Sen på torsdag om 1½ vecka så åker vi till Sälen och firar Tompas pappa, tillsammans med Ulla, Anna, Patrik & Emmie. Ska bli toppenmysigt att umgås flera dagar bara vi. Och gosa och leka massa med Emmie såklart. Så det blir inget Halmstad på måånga dagar, men det gör inte så mycket, hinner vara här i 3 år framöver :)

Tompa♥ är borta hela långa kvällen så jag har ätit fisk och mackaroner, och så var jag nere och köpte lite choklad att trösta mig med :). Ska kolla på Outsiders och bara ta det skitlugnt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: