first day of my life

maxitur.

Kategori: livet

När jag ändå var hemma och inte gjorde så mycket så lovade jag mamma att åka och handla. Så sagt och gjort, först skjutsade jag henne till jobbet vid 7 imorse för att kunna ha bilen. Kollade på Vakna med the voice tv till 9 och somnade sen om till 12.... oups. Gjorde mig iordning och drog till kicks i stan för att köpa lite nytt smink, och sen till maxi och handlade. Mådde sjukt illa eftersom jag inte ätit frukost än.. Men det gick iallafall och nu sitter jag här och har druckit lite drickyogurt, gott. Ska hämta henne vid 4 och sen åka till stallet, har kvällen idag.

Idag är ju Gynning oxå, favorittvn just nu :) Och så börjar Gossip Girl, tänkte se alla avsnitt igen i väntan på säsong 2 som inte börjat i Usa än.

Nu ska jag youtuba och hitta lite bra musik.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: