first day of my life

halmstad,

Kategori: livet

Nu är jag i Halmstad, vi kom ner igår kväll och sen gjorde vi absolut ingenting :). Precis lagom för en fredagskväll. Emmie och Alis kom förbi och hälsade oss välkomna, satt och pratade en stund om ditt och datten. Tompa fixade hem "the invation" men jag var så himla trött så stängde av efter halva filmen, ska se klart den idag.

Fick en fin skjortklänning igår av tompa som han skickat efter till mig i julklapp. Den är faktiskt riktigt fin, har den på mig nu, är i någon slags flanelltyg, hur skön som helst :). Svart, vit, grå,rosa, precis mina färger ! Tack älskling.

Ska iväg och fika med Camilla och Emelie vid 2, ska bli hur mysigt som helst att se dem igen, saknat dem en hel del.

Vet inte om jag skrivit att taggtråd är en tjej och inte en kille? haha vi kom på det för några dagar sen, och nu diskuterar vi om vi ska byta namn på henne, taggtråd är ju ganska manligt.. Jag gillar Peggy men tompa vill att hon ska heta Sudd, konstigt namn tycker jag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: