first day of my life

bonaqua.

Kategori: livet

image397Goddag fredag. Gissa vart jag befinner mig, jag ni gissade rätt... Börjar känna mig hemma här nu, min flaska vatten har snart tagit slut och då ska jag gå hem. Suttit här sen 12. Fått en hel del gjort men ändå blir jag aldrig klar. Men imorgon, då jävlar. Sen ska jag ut på stan och tjuvlyssna på folks samtal och sen skriva om det i del 2 på tentan, fan vad segt, borde räckt med det här tycker man, men icke.

När jag inte pallar göra mera så tar jag lite bilder med min webcamera, så har jag lite roligt några sekunder, innan jag går tillbaka till mitt worddokument. Fy fan vad trötta ni måste vara på mitt tentasnack. Men vet ni, någonting spännande har hänt, jag o tompa började kolla på Heroes säsong 1 igår, woowowiwa. Riktigt spännande, sjukt äckligt när hon Hayden blir obducerad och sen vaknar till liv :) haha, cool känsla.

Imorgon blir det fest, fy fan vad gött, längtar. vet dock inte vart jag ska än, har en massa olika förslag. Vi får se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: