first day of my life

bibblan

Kategori: livet

Helt slut =). Sutttit och skrivit på stadsbibblan sen 12. -gäsp-. Fått klart 2 frågor och snart skrivit klart den 3e. Fan vad bra det känns, fast nu börjar saker och ting bli flummiga eftersom jag känner mig trötttrött i huvudet. Men det gör ingenting, det går ju att ändra sen.. Bara jag skriver så är jag nöjd.

Lyssnar på Lars Winnerbäck i hörlurarna, fan vad han är bra. Han var grym på grammisgalan igår. Hurra.

Det regnar, idag igen... Jävla pisshalmstad att ha så dåligt väder hela tiden. Dags för förändring.

Inflyttningsfest nästa lördag, men både emelie o millan åker hem.. Inte alls så roligt, men det löser sig iallafall. Tompa har ju bjudit hela Mkv så det lär nog bli folk ändå. Men syster kommer iallafall, det är det bästa med allt :). Sen veckan efter åker jag hem och myser med Landola och tar det lugnt, sen tillbaka till matten.

såhär trött är jag :) men vattnet utanför är mysigt. iallafall på sommaren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: