first day of my life

tar det chillen.

Kategori: livet

Har en ensamkväll idag vilket innebär godis till middag, i princip :) Det är väl härligt. Ibland måste man få unna sig. Men ibland börjar bli mer och mer ofta för min del vilket inte alls är bra inför sommaren... Egentligen pallar jag inte bry mig, men ska nog börja tänka på att försöka ha ett par godisfria dagar i veckan iallafall :) För bikinins skull. Segt att man aldrig kan vara nöjd, när jag vägde som mest för 2 år sen tyckte jag att jag var för tjock, och även fast jag nog säkert gått ner 5-7-10kg så tänker jag fortfarande så om mig själv... Fast bara ibland. Oftast vet jag om att jag är smal och snygg som jag är... Men det är väl bara typiskt tjejigt. Man får nog egentligen aldrig vara nöjd. Är man nöjd är man för självsäker och då ser alla på en som om man tror man är något. Sverige,sverige älskade land... Eller nåt.

Nu ska jag ändra typsnitt på texten, man ser ju för fan inte vad det står knappt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: