first day of my life

steel

Kategori: livet

image423Min hals & nacke är stel och det känns som om jag har träningsvärk.. Kan det ha att göra med incidenten från igår natt kanske? Mamma skrattade gott åt mig iallafall, rätt åt mig minsann.

Är så trött så jag ser stjärnor, ska iväg till bibblan och plugga projektarbete. Hoppas det inte tar allt för lång tid för jag ska hem och sooova sen, som fan. Tompa ska bort ikväll oxå så ska vara ensam hemma, hur skönt som helst :) Godis och maat.

Var hos Emelie en sväng igår och mös, kollade tv. Tacka gud för henne, och för mina vänner, utan dem skulle den här studenttiden var rätt så jävla tråkig och meningslös.

Nu ska jag packa ihop datorn och glida bort mot bilen.. Hade den utan biljett hela dagen igår, och fick tack ingen parkeringsböter. Ibland ska man ha tur.

Mitt öra gör ont! Autch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: