first day of my life

söndagskänsla.

Kategori: livet

Ligger i sängen, tompa♥ sover fortfarande jämte mig. Det är en mysig känsla. Ligger och lyssnar på Sanna Nielsens bidrag igår, så himla fin, och en bra text. Idag ska jag läsa ut min bok, dra ut tompa på en långpromenad, skriva klart mitt plugg som jag har kvar, laga god middag, rostade mackor till frukost. Ladda inför veckan.

På torsdag åker vi hem till Motala, då ska jag mysa i stallet. Som jag saknar Landola.. Har i smyg svarat på några annonser om stallplats här nere. Ska ta en diskussion med familjen när jag kommer hem. Vill ha ner henne, vill inte sälja... Hon är det viktigaste jag har i världen, och jag vill att hon ska bli gammal tillsammans med mig :). Corny, jag vet, men hennes personlighet är den finaste jag träffat, hon vill aldrig någon något ont, hon älskar bara alla! Mest mig och Martina förstås =P.

Nu ska jag gå och se summerland.. trudiiluu, GLAD SÖNDAG.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: