first day of my life

skum björn.

Kategori: livet

image408Har åkt hiss ett par gånger de senaste dagarna och första dagen då vi kom hem från Motala stod där en platsnallephu på handräcket i hissen. Tänkte inte så mycket på det, men dag två när jag åkte hiss stod den där lilla Nallen i ett av hörnen. Undrade vad han gjorde där egentligen, ensam i en hiss, men nu idag när jag åkte upp hade Phu flyttat sig ännu en gång till nästa hörn. Nu undrar jag om det är någon som driver med oss, om nalle är en bomb som går igång om jag rör honom, eller om han faktiskt har ett eget liv och har flyttat in i hissen. Jag gissar på alternativ 1 men man ska aldrig vara säker. Sjukare saker än levande platsleksaker har jag stött på i mitt liv. Inte ofta men det har hänt.

Jag uppdaterar en om eventuell rörelse av nalle. Kanske kan jag ta ett kort imorgon om han tillåter.

Kommentarer

  • elin säger:

    ooo, vad skönt! congrats! skum nalle. haha

    2008-02-09 | 10:19:45
    Bloggadress: http://eelinw.blogg.se
  • Emmie säger:

    Haha! Jag ser fram emot ytterligare rapportering av alla händelser i björnhistorien. Eventuellt kan det vara så att björnen är hemlös och behöver ett nytt hem? =)

    2008-02-12 | 10:43:47
    Bloggadress: http://emmiekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här: