first day of my life

run forest.

Kategori: livet

Blev rastlös efter en ledig dag (försov mig på morgonen, o sen var läraren sjuk på e-middagen)... Bara legat vid datorn, skrivit ett personligt brev, kollat nyaste one tree hill, glott bloggar, läst början på tredje boken i gömdaserien. Så jag drog på mig tröja o brallor och gick ut och sprang. Gick bra i början, men eftersom jag inte har mina träningsskor här (memo: glöm ej att ta med dem hemifrån) så gjorde det ont i fötterna rätt snabbt. Blev gå fort/springa lite om vartannat. Men bättre än ingenting iallafall.

Ikväll kommer nog tjejerna hit och vi ska kolla tv och mysa lite. Godis och prata och gosa :) Det blir bra det. Måste packa och ha mig ikväll oxå -orka-.

Börjar bli tooomt i kylen nu, har i princip ingenting vettigt att äta. Men skitsamma. Köpte en yogurt och ett äpple på vägen hem, bättre än inget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: