first day of my life

ramlade hem

Kategori: livet

Yeap, igår blev det kåren. Jag, Emelie & Linn satt och pratade i många timmar innan det var dags att dra sig, kom inte ut fören vid halv 1. Vilka underbara vänner jag, det finns ingenting jag inte kan prata med dem om. Jag kallar det kärlek ♥

Blev en aning överförfriskad, cyklade hem och åkte på vägen in i en trafikskylt. Så idag har jag ont i hela vänstersidan, foten och låret mest, och smalbenet då... Vilket jävla stolpskott. Hoppas verkligen ingen såg. Jag cyklade i godan ro, tappade balansen när en kille gick förbi och åkte rätt in i stolpen.. Tur jag inte slog i ansiktet bara. Haha jag säger då det, stolpskott.

Dagens läxa: Cykla inte nära stolpar när du är full

Pizza idag, första gången på säkert en månad. Det är jag värd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: