first day of my life

plugghelg

Kategori: livet

Vännerna är hemma i sina hemstäder och myser med föräldrarna, och då passar jag på att ha en plugghelg. Inte direkt roligt, men absolut behövligt. Har några veckors läsning efter mig som jag bara måste bli klar med den här helgen, men tar det lite som det kommer. Utanför sovrumsfönster regnar det, när vi var på stan förrut så snöade det. Skumt väder. Men det är ju vinter/vår så det kanske inte är så konstigt direkt. Ikväll blir det nog ensamkväll med mat, choklad och melodifestivalen i pyjamas, hur bra som helst !

För att roa mig?... läser jag "Gömda av Liza Marklund. Har köpt 3 av 4 böcker i samlingen, den 4 har inte kommit ut som pocket ännu. En fruktansvärd men läsvärd bok om en av de värsta sakerna som skulle kunna hända en själv eller ens familj.

Taggtråd ligger vid sidan om mig och sover på sin egen kudde. Hur söt som helst ♥ :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: