first day of my life

ok.

Kategori: livet

Mår bättre idag, men är helt sjukt trött. Ska iallafall iväg om en halvtimme till emelie för tacokväll med flickorna. Ska bli mysigt, inte träffat dem på så himla länge nu. Behöver lite energi ifrån dem, snacka skit, och höra om deras åreresa såklart.

Ska ta på mig lite sköna kläder så jag känner mig bekväm och så sminka på lite mascara... Orkar egentligen inte, men måste, annars somnar jag nog sittandes här.

Borde verkligenverkligen plugga,har mycket bakom mig, men jag har helt enkelt inte haft någon ork, ska ta igen det i helgen tänkte jag. Ska inte festa på länge nu, iallafall några veckor så humöret och suget kommer tillbaka.

Tompas dag imorgon, vi har varit och köpt presenter till honom tillsammans :). Han är ju så sjukt kräsen så fungerar inte att gå och köpa någonting jag gillar, då blir det bara fel. Det gör ingenting att han vet vad han ska få, känns bäst såhär iallafall. Vi ska ha mysdag imorgon iallafall ♥.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: