first day of my life

min död

Kategori: livet

image419Bmano kommer bli min död. Hur i helvete ska man orka med allt som de begär oss att göra?...

Orkar inte med att blogga, är så sjukt trött. Tompa fick till och med laga kvällsmaten idag, då är det illa :) Men det blev gott, räkwok och nudlar. Heelt ok. Tur jag har honom, och vännerna ♥

Imorgon är jag ledig, kallas det. Jag ska skriva två st läslogg, en annan uppgift från workshopen, och så försöka hinna med att skriva planering till VFUn till v.11. Hur nu det ska gå.. Tänkte försöka hinna med att träffa flickorna oxå.

Fy fan vad jag ska festa på lördag, ska supa bort alla bekymmer. Längtar som tusan. Kommer bli toppenskoj.

saknar landola redan, o martina såklart. Måste åka ner till Rickard oxå, efter påsk får det bli. Då helvetesmatten äntligen är över. Se börjar Kemin, tror jag.. haha vad har jag gett mig in på?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: