first day of my life

Ny vecka

Kategori: funderingar

Det känns bra det här, ny vecka, och i slutet av denna vecka kommer hela familjen vara samlad i Motala igen. Det känns hur bra som helt, oj så jag längtar hem just nu. Visst, jag har en uppsats att skriva, men det kommer finnas tid för det också, jag behöver bara komma hem just nu, umgås med familjen och bara njuta av julen en himla massa.

Landola är nu vaccinerad och jag har skrivit klart inför seminariet imorgon, väldigt nöjd över mina reflektioner faktiskt, jag börjar få det härliga lärartänket :). Så resten av dagen ska jag faktiskt unna mig själv att läsa lite bok och bara ligga och mysa i soffan tillsammans med taggtråd. Tompa är iväg och pluggar på skolan som vanligt, de har en jobbig vecka framför sig stackarna med den himla C-uusatsen för att hinna få lite jullov, så jag får vara extra snäll mot honom den här veckan, haha, hur ska det gå :).

Nu ska jag lyssna på Gavin Degraw och njuta av att det redan börjar bli mörkt utanför, haha...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: