first day of my life

lucia.

Kategori: funderingar

Vi har det inte så luciigt här hemma idag, men det gör väl inget egentligen kanske :) Borde tända ljusen på bordet men nu har jag lagt mig så skönt så jag orkar inte röra mig mera ikväll. Kommit hem från Emelie där vi satt och pratade, kollade på faddergalan och lyssnade på lite musik, men sen blev vi trötta och gled hemåt till våra egna soffor :).

Idag slank en inbjudan till en förfest innan Annandagsbalen på Harrys i Motala in på facebook. Jag har nog tillochmed lite valmöjligheter detta år, så vi får se vart jag ska :). Jag har ju min klänning iallafall som jag inte fått använda än, har ändå haft den i ett par månader. Men den är lite för fin för att bara ha på en vanlig fest så den får vänta till när jag vill vara julfin istället :). Fick ju massa rabatt när jag köpte den också så det gör inte så mycket att den är oanvänd än.. Man vill ju ändå vara fin på den himla "balen", eftersom jag träffar varenda kotte man någonsin känt ungefär, haha. Härligt och trångt.



Nyår är fortfarande öppet, börjar få lite noja över det nu, jag vill göra något skoj.. Hmm. Tompa måste kanske vara i Halmstad eftersom jag skriver på sin C-uppsats men jag vet inte om jag pallar vara här nere, vi får se hur det känns när det närmar sig helt enkelt. Något ska jag nog kunna hitta på.

Nu ska jag lyssna på fin musik och bara ta det lugnt innan jag somnar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: