first day of my life

london here we come :)

Kategori: funderingar

Jag och mina 3 härliga töser har bokat 4 flygbiljetter till London 23-26 januari :). Ohh det ska bli så himla mysigt att få 3 heldagar i storstaden med vännerna. Vi har pratat om det mycket men aldrig riktigt kommit till skott, men nu tog Linn tag i det och bokade till oss alla. Ska verkligen se till att spara lite pengar så man kan shoppa lite, får ju dock bara ta med handbagage så det blir väl inte allt för mycket, men ett par saker ska man nog kunna hitta!! Så braaa det kommer bli, jag är exalterad, och längtar massor!

Nu ligger jag i sängen, tompa ska komma in snart och så ska vi läsa högt ur en bok som vi både suttit på toan och läst och som vi nu bråkar om vem som ska läsa först, haha. Livstid av Liza Marklund som jag fick av mina elever på skolan. Så lika bra att ha lite mysig högläsning.. Jag har ju dock en tendens att somna rätt fort så vi får väl se hur länge jag kan hänga med!!

Imorgon bitti har jag lovat tompa att skjutsa dem till skolan, sen ska jag till Landola och sen blir det plugg resten av dagen, ska faktiskt bli lite roligt till och med efter 6 veckors avbrott från "utbildningen".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: