first day of my life

fredagsmys.

Kategori: funderingar

Idag har jag och tompa fredagsmys. Vi har ätit pizza, eller jag åt tonfisksallad faktiskt. Första gången någonsin jag bangar pizza tror jag.. Något har hänt, haha. Sen har vi sett Idol såklart, jag hejar på Kevin, han är så go, haha. Nu ska vi se någon film om 2 kompisar som gör en porrfilm för att få pengar, tompas val, vi får väl se hur länge jag pallar innan sömnen slår in. Ska till stallet tidigt imorgon och sen en runda på stan, skulle vilja ha någon ny klänning på mig imorgon, men pallar inte leta en massa heller.. Pengarna börjar dessutom tryta redan :). Tur man ska bo hemma några veckor i jul nu, annars hade det blivit knapert :).

Imorgon åker vi till Malmö igen, först till Lund och hämta upp Martina såklart.
Hittade fina kort på oss i kameran när jag rensade den förrut.
Älskar dig Mörten ♥.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: