first day of my life

uppe med tuppen

Kategori: funderingar

Idag är sista nolledagen vilket ska firas med pompa och ståt :). Sitter iförd min fina gröna overall och peruk, ska strax dra mot Picassoparken där det bjuds på frukost och sen är det fullt upp hela dagen med lådbilsrace och regatta över nissan med egenbyggda flottar. Ojj så skoj det ska bli, men ännu roligare i eftermiddag då solglasögonen ryker och man slipper prata stabiska mer :). Ska bli så roligt att se reaktionerna från våra nollor, jag var helt shockad förra året minns jag, men det är ju bara roligt.

Mamma & pappa♥ kommer ner med våra sängar idag på vägen mot Lund. Vi var ju på ikea igår och handla bäddmadrass [och lite annat fint], tog en lite hårdare än den vi har nu eftersom man lätt rullar in i mitten med den mjuka vi har, och dessutom är det nog inte så bra att sova på så mjukt då vi har så olika kroppsformer... Ska iallafall bli hur skönt som helst att sussa i stor säng inatt och kunna bre ut sig, mycket viktigt tycker jag.

På söndag kanske mathilda lagt in bilderna från bad taste, nollningen så då ska ni får se hur jag sett ut under veckan :) haha.

btw, håret blev finfint, kanske tar en bild när jag är nyduschad och fin ikväll sen så ni får se, det är mellanbrunt och toppen!

Taggtråd är helt galen här hemma och jagar allt som ligger på golven, och jag har absolute soul på i högtalarna för att komma igång, haha, men tompa sover sött bland alla kuddar och täcken iallafall, min prins, jag älskar dig såå mycket. Imorgon är det mysdag minsann!

Ha en underbar♥ lördag alla vänner,

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Läser din blogg varje dag o måste säga att det allt känns lite tomt utan dina inlägg ;p

    2008-09-06 | 23:46:06

Kommentera inlägget här: