first day of my life

update,

Kategori: funderingar

Hinner inte med bloggen just nu, man är bara med på nollning, i stallet och sen däckar man i sängen som jag gjorde igår, trött som ett svin :) Idag har varit en rolig dag och ikväll ska vi på stadsvandring med alla nollor, jag, linn & em ska ha en egen station där nollorna får spexa lite för oss, jätteskoj.

Tompa har bilnyckeln i sin ficka så jag väntar på att han ska komma med den, måste till stallet nu nämligen innan samlingen igen ikväll, vet inte riktigt när vi ska ses och inte så kul att komma försent. Peruken dödar mitt huvud förresten, galet ont gör det där den sitter åt så det är behövligt att ta av den lite då och då när man är hemma.

Någon av dagarna ska jag vara "ledig" och då ska vi till Ikea i Helsingborg tror jag och köpa den där bäddmadrassen, ahh ska bli så gött med en stor säng :) haha. Måste städa lite här hemma också, men imorgon ska nollorna på nollepub så då har vi kvällen lediga, sköönt, då ska jag städa och tvätta litegrann, måste fixas till lite här minsann :) Måste kolla ut putfit till bad taste-festen på söndag oxå, skojigt värre!

Bäst jag drar på mig stallkläderna nu, landola väntar :)

tjipp,


Kommentarer


Kommentera inlägget här: