first day of my life

still.

Kategori: funderingar

Ohh Martina är hemma och det är underbart. Vi har varit i varamon idag och myst, solen stekte och vattnet var hur varmt som helst :) Nu har hon åkt till stan och jag håller på att vika alla hennes kläder snäll som jag är, måste organisera lite så allt får plats här hemma tills hon flyttar till Lund i slutet av augusti.

Har total bloggtorka, man orkar inte tänka i den här värmen, men imorgon ska det visst regna så då kanske jag engagerar mig lite mer.. Börjar mer och mer tröttna på att skriva om mina dagar bara rakt upp och ner.. Tänk om man vore en ambitiös modebloggare med pengar och stil istället.. Haha.. Menmen, bloggen är alltid roligt att ha för en själv så tänker nog fortsätta så mycket jag orkar.. :)

Nu ska jag bort till min prinsessa i stallet, sen ner och ta ett kvällsdopp innan middagen.

ha de'

Kommentarer

  • tompa. säger:

    ålskar dig!

    2008-08-01 | 22:33:50

Kommentera inlägget här: