first day of my life

resa bort

Kategori: funderingar

Jag, tompa, mamma & pappa ska iväg till malmö/köpenhamn några dagar. Vi åker imorgon eftermiddag och så får vi se hur länge vi är borta :) Ska bli toppenmysigt att åka iväg några dagar och bara ta det lugnt, äta på fin restaurang och strosa på stan. Rickard och Sarah är i Italien tills på tisdag så vi passar på att sova hos dem, hur bra som helst i centrala malmö :)..

Vad härligt det är när ens föräldrar älskar ens pojkvän lika mycket som en själv gör. Min familj ser tompa som en i familjen och det är så roligt att se att de kommer så bra överens och att allt är så enkelt och självklart. De behandlar honom på samma sätt som de behandlar oss "barn", med kärlek och generositet. Det är det bästa som finns, att känna att man valt rätt både för sin egen skull, men oxå för ens familjs skull. Jag skulle aldrig kunna vara ihop med någon som min familj inte tyckte om, då skulle man aldrig kunna känna den där gemenskapen som jag gör till exempel nu. Men alla är vi olika :)

Nu hamnade jag på sidospår, haha. Men iallafall så får jag väl anledning att använda mig av mms-bloggandet några dagar, hoppas att det fungerar.

Nu ska jag iväg och rida,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: