first day of my life

packning

Kategori: funderingar

Nu packar jag för fullt, det blir en jävla massa, fattar inte hur mycket saker en tjej kan ha... Dessutom så måste jag ju packa både för mig och Landola, det är sjukt mycket saker som ska med ner, tur vi tar två bilar. Har dessutom försökt fixa med de kläder som martina lämnat här hemma så jag inte får med hennes skit ner oxå, räcker gott med mitt eget, haha. Det ska bli skönt imorgon kväll när Landola står i boxen på Rosenberg och alla grejor i lägenheten är på sin plats. Då ska jag njuta av lugnet en natt och sen sätter nollningen igång :)

[nu ska susanna kallur springa semi]
Ohh nej hon föll :( Stackars.

Har en ny vecka nu, nya takter. Råkade väga mig igår vilket jag aldrig annars gör och sommaren har inte gjort min kropp rättvisa, suck, Nu får jag banne mig skärpa mig och sluta upp med mitt ätande som pågått i sommar, man unnar sig galet mycket och det är ju inte konstigt när jeansen inte längre går att knäppa... Bläää.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: