first day of my life

onödiga ting

Kategori: funderingar

Jag har en fin mobil, en svart nokia n95 eller vad den heter. När jag köpte den var den "the thing"... Det fanns massa nya funktioner och annars skojigt på den så att man inte kunde leva utan den ni vet.. Men vet ni, det enda jag gör med den där jävla telefonen är att ringa, skicka sms och då och då kanske ta ett kort. Men eftersom jag har en vanlig digitalkamera så tar jag kort med den istället, och eftersom jag har en ipod med min musik på så lägger jag inte in musik på mobilen.

Så jag har kommit fram till att jag antaligen gjort den värsta affären i mitt liv. Så idiotisk.. Nu ska jag hedanefter köpa vanliga, billiga mobilen som fungerar exakt lika bra som de andra dyra jävla telefonerna. haha..

Kommentarer

  • Emma säger:

    Vill du ha sommaren tillbaka lika mycket som jag?

    2008-08-18 | 18:43:41
    Bloggadress: http://regalemma.blogg.se/
  • Jipp säger:

    Det gjorde jag! Köpte billigaste Sony Ericsson telefonen jag hittade och jag har t.o.m slängt den allt jag kan i väggen 4 ggr och den håller fortfarande! :P

    2008-08-18 | 18:46:59
    Bloggadress: http://jippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: