first day of my life

nytt hår.

Kategori: funderingar

Beställde tid för färgning och klippning idag, så på fredag kl 9:oo får jag lite nytt hösthår förhoppningsvis. Skojigt som tusan ska det bli, lagom till avslöjningen av oss tvåor och finsittningen på kvällen. Får bara hoppas att min klänning kommer i veckan oxå, annars har jag väntat en månad på den och det är absolut inte okej, jag börjar bli tjurig nu. Ska faktiskt skriva ett arg mail nu och höra hur de tänker..

Jag har fått virus i datorn, likaså tompa, linn och emelie, hur fan kan det gå till, ingen av oss har tagit emot några speciella saker..Jaja kör mitt antivirusprogram nu så får hoppas det försvinner.

Det regnar lite idag men jag ska bort till skolan ändå och leka lite med nollorna, de har nollepub ikväll så idag blir det en mysig tompa & joanna kväll. Vi ska först till stallet och fixa, har en extra häst idag oxå, sen blir det mat, film och godis, mumma. Saknat våra goskvällar, det blir ju inget sånt just nu med nollningen och allt, men nu är det bara 5 dagar kvar, galet hur fort tiden går. På fredag efter frisören ska vi dra till Ikea oxå, sen kommer mamma & pappa med madrasserna på lördag, de åker förbi här på vägen till Lund.

Nepp bäst jag fixar mig nu, mina två kilo rouge tar en stund att kleta på, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: