first day of my life

no sleep

Kategori: funderingar

Taggtråd och tompa ligger på var sin sida om min i sängen och sover som stockar, tompa snarkar som en galning men jag vill inte väcka honom eftersom han sover så skönt... Jag kan inte sova, trött men rastlös, konstig känsla. Beställt hem lite saker åt tompa på internet som jag hoppas han kommer tycka om, vi får väl se, ett par svarta chinos bland annat, skitsnygga :)

Nu är det mindre än 2 veckor kvar hemma i Motala innan vi tar vårt pick och pack [och häst] och flyttar ner till fina Halmstad igen. Ska faktiskt bli riktigt roligt och skönt att komma tillbaka, ser fram emot nollningen och hösten med mina gamla och förhoppningsvis nya vänner som vi kommer skaffa oss. Hoppas på ett jävligt roligt nollegäng :)

Ska bli ännu skönare att bara vara tompa och jag igen, har saknat vår vardag massa när vi ligger i soffan eller tar promenader runt stan och jaa ni vet, bara är :). Skrivit ett par mejl till folk med kattungar oxå, vi vill inte att taggtråd ska behöva bo ensam i höst så hon ska få en kompis, men man måste välja noga. Ska till katthemmet i Halmstad innan vi köper någon annan och kollar om vi kan få hem en därifrån, skulle kännas skönt att göra en insats.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: