first day of my life

new hair

Kategori: funderingar

Nu har jag gått och tänkt ett par dagar på att göra något med mitt trista hår. Visst det är jättefint att ha långt blont hår som jag, men gaah det är ju så tråkigt att se samma sak i spegeln varje dag, blondblondblond.. Och den här jävla utväxten som kommer fram två dagar efter att man varit och slingat det, det är inte bra för ekonomin alls.. Så nu tänker jag fixa till håret när jag kommit ner till Halmstad. Jag tyckte Carolina Gynning var så fantastiskt vacker i sitt bruna hår så nu ska jag bli ljusbrun har jag bestämt.. Ska bara fixa lite pengar först :)

Så tar med mig den här bilden till frisören så får vi hoppas att jag kommer ut lite het som hon, haha. Det värsta med att ha mörkare nyanser i håret är ju att man ser så förbannat blev ut så jag får sola solarium lite mer helt enkelt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: