first day of my life

igen,

Kategori: funderingar

Nu sitter jag med datorn i knät och tittar på tennis igen. Det går sådär för dem just nu, men jag tycker de varit skitduktiga iallafall, fattar hur många timmar de spelar, galet :) haha.

Ikväll blir det fest hemma hos fröken Hellberg. Ska bli riktigt roligt och mysigt. Jag tror att jag ska ha med mig champagne som jag fått av mamma, frida hade visst oxå köpt det så känner att jag inte kan vara sämre, haha :)

Idag har jag fått massa gjort, städat två bilar, byggt ett nattduksbord, varit i stallet och ätit en lagad lunch vilket aldrig annars händer, kände att jag måste grunda för kvällen, det kan gå hett till, haha.

Nu ska jag kolla om mina fondpengar kommit in på kontot, var på banken igår så tvivlar om det hann föras över men man kan alltid hoppas.

Tjofaderittan, galet sugen på fest idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: