first day of my life

hösten

Kategori: funderingar

Nu kommer hösten, det känner man i luften, den känns kallare och råare. Jag tycker faktiskt det ska bli mysigt med höst, även om jag gärna haft några veckor till med sol och värme. Men jag har haft en bra sommar så man ska inte klaga. Nu ska man sätta sig i skolbänken igen och skriva 5 tentor och ex antal uppsatser innan jullovet. Jag måste hitta tillbaka till skolsuget, just nu är jag så inriktad på att bara komma ner till Halmstad och träffa alla vänner och leva samboliv igen :). Jag glömmer bort lite att jag faktiskt måste plugga oxå när jag är där nere, haha. Det ska väl bli roligt det oxå eftersom jag har mina underbara tjejer i klassen, men det känns lite avlägset just nu att sitta på föreläsningar och nästan somna av tristess, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: